THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, 12 February 2012

A Real Man Will Ask You For 'Marry Me'



Lelaki yang bawa kau berkepit ke mana-mana tanpa ada usaha untuk menjadikan kau yang sah dan halal memang lelaki yang ta berguna. ta bule kau gantungkan harapan padanya. . Lelaki seperti ini hanya mahu menikmati keseronokan dunia, bercinta sepanjang masa tanpa memikirkan hala tuju hubungan korang berdua :)Setiap masa kau sahaja yang bertanya "SAMPAI BILA KITA NAK MACAM NI ?" Tapi dia hanya buat pekak telingaatau jawapan standard " TUNGGU DULU " . Komitmen tidak sama sekali termasuk dalam prioriti.

Lelaki yang muncul dalam hidup kau seperti chipsmore juga ta berbaloi untuk kau harapkan. Sekejap dia berperangai seperti kaulah satu2nya perempuan yang wujud di dunia. Kemudian kau takan dengar sebarang berita dari dia untuk beberapa hari/minggu/bualn/tahun. Tak lama lepas tu dia akan muncul menggedik-gedik seolah-olah tiada apa2 yang berlaku.

Kau nampak? Dia hanya perlukan kau untuk tujuan tertentu, atas sebab2 tertentu. Mempergunakan kau untuk masa lapang dia. Disaat tiada siapa untuk di ajak keluar atau di ajak menggatal. Dan kau pun menganggap semua itu sebagai cara dia jual mahal atau taktik mengurat. Kau ta kisah, sebab kau dah jatuh hati pada dia =='

Tolong jangan buang waktu, tenaga apatah lagi wang ringgit dengan lelaki-lelaki yang begini, walau macam mana sayang pun kau pada dia. Tak perlu kononnya rasa sayang dengan masa bercinta panjang itu. Tak perlu terkenang-kenang masa yang terbuang itu. :)

What is done, cannot be undo. Just let it go and move forward. Sometimes the person you want the most is the person you are best without.

Just remember , a real man will ask you for "marry me" .And most importantly, when he makes promise, he keeps it, that he would rather die than break his words. . . 

0 comments: