THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday 27 February 2012

Akhirnya . . .


Assalamualaikum :) tengok tajuk pun da dapat agak kn? Aku sebenarnya rindu kat dia. . da bape hari daa putus :( aku yang nak tanpa sebab. aku pilih utk tinggalkn dia :( sape ta sayang ? ? ? aku dengan dia tade persefahaman . . And masing2 ego. dia duduk selangor , jumpa pun ta pena. Nak dekat 3 bulan da. dlam bape2 hari ni ade jugak dia mesej + call . . Aku ta nak angkat. Aku ta bule dengar dia nangis. . :( mase aku tengah buat post ni , aku dengar lagu "SEMOGA ABADI-MISHA OMAR" . . :'(



 Lagu ni aku pena bagi dia dengar mase tengah call. . Dulu aku sayang nak tinggalkn dia . . tapi, aku da fikir masak2. Aku doakan dia dapat yg baik dr aku . . dia cakap . Dia harapkn cinta, kasih & sayang aku sorang je. . and dia ingat , dia takan di kecewakn mane2 prempuan lagi. Ya Allah , lagi serba salah aku :( Salah ke dgn keputusan aku ? ? :( Saat ni aku rindu dia sangat2 :( Aku harap 1 hari nanti dia bace entry aku yang ni . . Khas untuk dia . . 

0 comments: